آرازآراز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آراز، شاهزاده زمستانی ما

آخرین روزهایی که دو قلب در بدنم میتپد

1391/10/26 13:53
نویسنده : هنگامه
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

عزیز دلم دیروز رفتم آخرین ویزیت پیش دکتر. و ایشون گفت که شما شنبه 30 دی ماه ساعت 8 صبح پا به دنیا میذاری ایشالله.

یه حالت عجیبی دارم. نمیتونم وصفش کنم. مطمئنم دلم برای تکونات تو شکمم خیلی تنگ میشه اما بالاخره روی ماهتو میبینم مامان جان

ایشالله صحیح و سالم بیای

من و بابایی آخرین روزهای دو نفره مون رو در آرامش خاصی سپری میکنیم. تازه بابایی به مناسبت آخرین روزهای دو نفره مون منو به رستوران ایتالیایی مورد علاقه م (ژوانی) دعوت کرد. خیلی خوش گذشت. پاستا و لازانیا خیلی چسبید.

 

عزیز دلم این دو روز اصلاً حال و روز خوبی نداشتم و به تغذیه م نرسیدم. یعنی نمیشد. چون معده و روده ام حسابی بهم ریخته بود و خیلی اذیت شدم. خدا کنه تورو اذیت نکرده باشم. ببخشید.

 

خلاصه که مامان جان شما 4 روز دیگه بغل مامانی

دور اون چشات بگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الي
26 دی 91 22:23
واييييي عزيزم اراز جوننننن چهره ماهتو مامانت ميبينه ايشالا به سلامتي مياي بغله مامانيييي
اقا خوشكله حواست باشه پسره من يه روز از تو كوچيكتره هاهاها بايد سلام كنه بهت!!!
حوراااا از استرس راحت ميشي بوسسسسس باسه روزه شنبه از لپات عزيزم

قربونت برم الی جونم.....
منم بوست میکنم برای روز یکشنبه
زهرا(نفس مامان و بابا)
27 دی 91 12:24
اخی هنگامه جون آقا آراز میاد بغلت.ایشالاه به سلامتی راحت زایمان کنی..عکسشو زودی بزار ببینیم.
مامی لیلی
28 دی 91 10:36
مبارکاااااااااااا باشه هنگامه جونم.دیگه استرسا تموم میشه ایشاا... آراز گلمون به سلامتی پا به دنیایی میزاره که خیلیها مخصوصا مامان و بابایش عاشقانه انتظارشو میکشن.
مامان سمی
29 دی 91 18:42
به سلامتی انشاالله .منتظر خبر سلامتی خودت و آراز جون هستم و عکسهایی از گل پسری