آرازآراز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

آراز، شاهزاده زمستانی ما

نرم نرمک میرسد اینک بهار

1394/1/10 11:29
نویسنده : هنگامه
606 بازدید
اشتراک گذاری

 

برآمد باد صبح و بوی نوروز                  به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال          همایون بادت این روز و همه روز

 

سلام مامانی...

سال نو مبارک

صد سال به از این سالها...

عزیز دلم، امیدوارم همیشه برات سلامتی و شادی رقم بخوره نفسم.

خدا تو و بابا مسعود رو برای من نگه داره.

مامان جان، با اومدن سال جدید شما هم داری کم کم تغییر میکنی و بزرگ و بزرگتر میشی

 

راستش ما بهت تخم کفتر خام دادیم و واقعاً احساس میکنم که تاثیر داشته

اولی رو که دادم بعد از سه روز تاثیرش معلوم شد. در حد WOW

خیلی شیرین زبونی

خیلی با نمک کلمات رو ادا میکنی.

 

آتیش

کاچو = کاهو

آینین = آیلین

 اَسود = مسعود

آنه = آئینه

عَع سی سَم = عزیزم

اَسیم= نسیم

 

وقتی جیش داری میگی: مامان جیش نه؟=یعنی مامان جیش نداره؟

میگم نه

میگی من جیش آیه= یعنی من جیش دارم

خداروشکر دیگه کامل از پوشک گرفته شدی و هم خودت هم من راحت شدیم.

هویپ = هویج

اَسود مال منه = مسعود مال منه

 

امسال تحویل سال خونه ی خودمون بودیم و روز سوم رفتیم شمال

دوستت دارم نازنینم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

nasim
11 فروردین 94 11:12
خاله قربون اون شيرين زبونيات خيلي خوشحالم كه اينهمه پيشرفت كردي آرازم فداي اون اسيم گفتنت دلم ضعف رفتبيا يدونه اسيم به خاله بگو بچلونمت بوس خاله اسیم