آرازآراز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

آراز، شاهزاده زمستانی ما

رفتن از گروه پوشکی ها، وارد شدن به گروه شورتی ها

1394/3/31 8:01
نویسنده : هنگامه
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

اَسام پسر قشنگم (به قول خودت که به سلام میگی اَسام)

مامان جان، خرداد ماه امسال، تو آپگرید شدی و از کلاس نوپاهای کوچولو موچولوی پوشکی و شیرخوار، اومدی بیرون و رفتی یه کلاس بالاتر و به دوستای شورتی پیوستی. (بالاخره به صورت رسمی، از پوشک گرفته شده محسوب شدی) و وارد گروه سه ساله ها شدی نفس من. 

خودت میگی : من سواد...... یعنی من با سواد شدم. الهی قربونت برم که دوست داری با سواد شی. 

ایشالله که برات موفقیت روزافزون وجود داشته باشه و من و بابایی ببینیم و لذت ببریم. 

 

این نقاشی هم کار گروهی تو و همکلاسی های خوشگل و مهربونت هست که با هم رنگ آمیزیش کردید. 

اون روز اومدی خونه و بهم گفتی که اتو و الو نقاشی کردی... من هم نمیفهمیدم . میگفتم یعنی چی اتو؟

بعدش فهمیدم که اتوبوس بوده و تلفن 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

mami mahnaz
12 شهریور 94 11:36
سلام،خيلي آقاشده كه آراز جون،ماشالله،مطالب وبلاگشوهميشه ميخونم،مرسي ماماني كه انقدر خوب مينويسي،عكس بوسيدنتون هم خيلي قشنگ واحساسيه،موفق باشيد هنگامه ي عزيز
هنگامه
پاسخ
ممنونم مهناز عزیزم مشتاق دیدار