آرازآراز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آراز، شاهزاده زمستانی ما

مسافرت به سبک شوخی شوخی

1391/10/7 17:13
نویسنده : هنگامه
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
بالاخره پس از تقریباً گذشت سه ماه از بارداری، علائم تهوع (گلاب به روتون) در من ظاهر شده و چند روزی میشه که باعث شده من از خوردن غذا نتونم لذت ببرم. آخه من عاشق غذام.
خیلی سخته دوستان.
اصلاً یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید.
بیشتر به غذاهائی که که خودم میپزم حساسیت دارم. و بدم میاد از وقتی که بوی غذا توی خونه بپیچه...

دیروز هوای اطراف خونه ی ما به واسطه بارونی که اومده بود، عالی و تر و تازه بود. تا چشمم و باز کردم، نسیم خوشبوئی رو با عطر بارون روی صورتم حس کردم.
تا همسرم رو دیدم ناخودآگاه دو تامون گفتیم که با این هوا باید زد بیرون و من با شوق و اشتیاق فراوونی آماده شدم که بریم سمت جاده چالوس تا کلی بگردیم.
سرتون رو درد نیارم، شوخی شوخی از اول های جاده، تا خود شهر چالوس هم رفتیم و جاتون خالی سرمو از پنجره میبردم بیرون و ریه هامو پر میکردم از هوای تازه و به بچه ام میگفتم مامانی نفس بکش... کیف کن... توپول شو...
جاتون خالی خیلی بهم خوش گذشت. البته این شادمانی با شروع کمردرد من یه کم کمرنگ شد اما لطف خودشو از دست نداد و از اینکه هرچی بیشتر میرفتیم خوشحال تر میشدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)