آرازآراز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آراز، شاهزاده زمستانی ما

روز پدر مبارک

1391/10/7 17:15
نویسنده : هنگامه
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام، این روزها خیلی خسته و خواب آلو به نظر میام کما اینکه همینطور هم هست.

 زمان انجام هر کاری هرچند خیلی ساده و کوچیک خیلی زود نیاز به استراحت و یه وقفه دارم. هنوز تهوع صبحگاهی سراغم نیومده و از این بابت خوشحالم.

همسرم خیلی مواظبمه و دیروز هم کلی تو تمیز کردن خونه کمکم کرد که واقعاً ازش قدردانم.
امروز روز پدر هست و این اولین سالی هست که روز پدر (صرفاً پدر) رو بهش تبریک گفتم.
خیلی جالبه وقتی تو ماشین هستیم و یا تو خونه آروم و ساکت سرمون به کار خودمونه، هر کدوممون غرق در افکار خودمون هستیم و کاملاً هم مشخصه که هر دو داریم خودمون  رو برای پذیرش یه عضو جدید آماده میکنیم و باهاش هزار تا رویا تو خیالمون راه میندازیم و هر کدومش رو به سرانجام میرسونیم.


توی کرج یه رستورانی هست به اسم روما که من خیلی سوپ قارچش رو دوست دارم، جاتون خالی دیشب وقتی رفتیم اونجا و دیدم که سوپ روز همونیه که من میخوام همچین ذوق و خوشحالی کردم که در انتهای صرف شام یکی از مسئولان رستوران برام یه ظرف سوپ قارچ بسته بندی شده برای بردن به خونه، برامون آورد و بهمون گفت این هم یه هدیه ی کوچیک از ما به شما چون فهمیدیم چقدر این سوپ رو دوست دارین. بگذریم که خیلی از سیاست بخش خدمات مشتریانش خوشم اومد اما به همسر گفتم ببین... بچه ام روزی داره!
و اون هم از اون لبخند قشنگاش تحویلم داد.

راستی من این عکس رو به مناسبت روز پدر از طرف نی نی به بابائیش هدیه دادم.

روز پدر مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)