آرازآراز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آراز، شاهزاده زمستانی ما

اتاق پسر عزیزم

1391/10/7 17:12
نویسنده : هنگامه
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر دسته گل مامان
دیگه کم کم کار اتاقت تموم شده. موکت نو انداختیم برات و دیوار اتاقت هم کاغذ دیواری کردیم.
تخت و کمدت هم اومده و خیلی قشنگه. من هم تمام لباساتو باز کردم و چیدم تو کمد و کشوها و چند روز میشه که تمام  وقت منو به خودت اختصاص دادی عزیزم.

میدونی؟
من دوست دارم تو قدر زحماتی که اطافیان برای تو میکشن رو بدونی و همیشه ازشون ممنون باشی.
این حس قدرشناسی چیزیه که من خیلی دوست دارم توی تو باشه.


بابا مسعود خیلی برای موکت و کاغذ دیواری اتاقت زحمت میکشید. شاید به خاطر هماهنگی هایی که باید میشد چند شبانه روز درست و حسابی نخوابید. چون هم شیفت و ماموریت میرفت و هم کارهای اتاق رو سر و سامون میداد.


و مامان مهری و بابا زندی که خیلی برای تهیه سیسمونی بهشون زحمت دادم. نمیخوام مثل دیگران بگم که وظیفشون بوده ... نه! خدا شاهده من هیچ وقت از کسی توقعی نداشتم و ندارم . به هر حال اونا هم دوران پیری و بازنشستگیشونو میگذرونن و باید به خودشون برسن. نه اینکه نداشته باشن... نه! خداروشکر اوضاع خوبه اما من نمیدونم چرا طاقت دیدن اینکه به کسی زحمت بدمو ندارم. اما سنگ تموم گذاشتن برات مامانی. در هر حال آرزو میکنم که خدا هر سه تاشونو برای من سالم و صحیح نگه داره.

میبوسمت مامان.

سالم و صحیح بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:25
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184
مامان فندق
29 شهریور 91 18:04
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ زود بیا آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم .
نسیم
17 مهر 91 15:59
به سلامتی.مبارکش باشه من هنوز اتاق نینی رو نچیدم آخه نینی فعلا فقط چند دست لباس داره
mami mahnaz
27 آذر 91 3:57
دوستم اگه میشه عکس اتاق وسیسمونی آرازجون روبزارداخل وبلاگش ببینیم ذوق کنیم،دست پدرومادرت وهمسرت هم دردنکنه بابت تهیه ی اتاق وسیسمونی