آرازآراز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

آراز، شاهزاده زمستانی ما

جشن شاهنامه خوانی و جشن نوروزی

1393/12/7 10:38
نویسنده : هنگامه
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

 

امیدوارم وقتی این مطالب رو میخونی حالت خوب باشه مامان جان، چون الان که من دارم این مطلب رو برات مینویسم متاسفانه چند روزه که درگیر تب شدی و این منو نگران کرده عزیزم. رفتیم پیش آقا دکتر و برات دارو داده و داریم درمان رو ادامه میدیم.

بگذریم،

دیروز تو مهد کودک شما، جشن شاهنامه خوانی و جشن نوروزی برای گروه سنی شما برگزار شد. من و بابا و همه ی مامان باباهای همکلاسی شما دعوت بودیم. کلی خوش گذروندیم عزیزم.

در ابتدای جشن، دو نفر نوازنده ی سازهای سنتی اومدن و حسابی با موسیقی دلنشینشون ما رو غرق لذت کردن. بعد، مادر هدایتی عزیز (مدیر مهد کودک) با آروزی سالی خوش و تن سالم، چکیده ای از کارهایی که در راستای آموزش و پرورش شما انجام شده رو تعریف کردن. بعد هم عمو فردوسی، اومدن و برامون نقالی کردن و بهمون گفتن نباید اجازه بدیم که زندگی پر سرعت و ماشینی امروز باعث بشه که بچه هامون با دلاوریهای رستم و سهراب و داستانهای شیرین شاهنامه آشنا نشن....

بالاخره شما و دوستات اومدین و خلاصه حسابی جشنمون رونق گرفت و با خوندن شعرهای قدیمی مثل گنجشکک اشی مشی و .... کلی دست زدیم و شادی کردیم. (مامان جان متاسفانه دوباره تب شما رفته بود بالا و منو بابا مسعود همش غصه میخوردیم که بچه مون چرا حال نداره؟) البته اینم بگم که اولش با دیدن بابا و بالا بودن تب شما، پریدی بغل بابا و پایین نمیومدی.

در انتها هم یه کلیپ نیم ساعته از چند ماه گذشته که از رده سنی شما تهیه شده بود برامون گذاشتن که خیلی با نمک بود و از شیرین کاریهای تو و همکلاسیهات صحنه های جالبی، شکار کرده بودن.

چند تا عکس هم میذارم. امیدوارم که تداعی کننده خاطرات خوبی برات باشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شاپرک مامی
11 اسفند 93 2:48
ایشاله که هر چه زودتر خوب میشه مرسی گلم
شاپرک مامی
25 اسفند 93 23:34
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤