آرازآراز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آراز، شاهزاده زمستانی ما

ماه آخر

1391/10/7 18:45
نویسنده : هنگامه
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم.

خوبی؟

خداروشکر میدونم که خوبی چون دیروز تو 35 هفته و دو روزگی رفتم سونوگرافی و خانم دکتر گفت که همه چی عالیه (بزنم به تخته) و وزن شما هم 2640 تخمین زده شد.

 

دوشنبه هفته آینده فکر کنم خانم دکتر زمان زایمان رو تعیین کنه و من و بابا کلی ذوق داریم. 

از اونجایی که شما حدوداً بهمن ماه تشریف میاری و بعدش فکر نکنم بشه درست و حسابی خونه تکونی کنم برای سال نو، تصمیم دارم که قبل از به دنیا اومدن شما یه دست حسابی به سر و گوش خونه بکشم. البته بابایی مخالفه و همش میخواد که استراحت کنم.

باری به هر جهت ازش گریزی نیست و باید اینکار رو انجام بدم که وقتی با شما برگشتیم خونه، همه چیز تمیز و مرتب باشه. 

بگذریم...

بابایی طرز نگاهش خیلی فرق کرده، نگاهاش یه جور خاصی عمیق و مهربونه. 

حالا اینکه تو عمقش چه خبره نمیدونم اما میدونم خیلی به فکر اومدن تو و برنامه ریزی برای آینده ماست.

 

دوتاتون رو دوست دارم و عاشقانه بهتون فکر میکنم و شب و روز میگذرونم...

 

عزیزم صحیح و سالم بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سمی
17 دی 91 15:29
به سلامتی عزیزم.انشاالله این روزهای پایانی هم به خوبی سپری بشه.بیشتر مراقب خودت باش تا این روزهای آخرم مشکلی برات پیش نیاد و پسر خوشگلتو صحیح و سالم بغل بگیری